siddiq-osman

Wednesday, December 3, 2008

Bahasa-bahasa Taqwa (Siddiq Osman)

cerpen ini telah lama saya hantar alhamdulillah terbit juga. Inilah cerpen pertama saya dalam media cetak. setelah memenangi antology gkln inilah karya pertama di genre cerpen yang terbit. bagaimanapun saya mengucapkan terima kasih pada sahabat seperti becca ilham dan lain lain kerana kerap memberi dorongan dalam penulisan cerpen.

kepada anda yang berada di luar negara dan meminati lapangan penulisan saya sarankan anda mendaftar di GKLN grup karyawan luar negara. jika berada di timur tengah mungkin lebih akrab dengan adabuna. saya kurang arif mengenai adabuna. tetapi di GKLN kalian akan dilayan seperti seorang penulis yang baru bukan sebagai pelajar bahasa.

cerpen Bahasa-bahasa Taqwa (Siddiq Osman) merupakan eksperimentasi dari saya dalam menulis kisah berbentuk dialog antara seorang pelajar dengan teman dan juga guru. saya cuma ingin mengutarakan mesej mesej islami tanpa membuat pembaca bosan dan terberat.

saya menanti komentar atau ulasan pada mereka yang sudah membaca tunas cipta disember.

sekian wassalam.
posted by umaq_eiman at 1:20 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home